KWALITEIT EN KLACHTEN

Kwaliteit en klachten

Om de kwaliteit van de hulpverlening te waarborgen, neemt HMCare deel aan zowel een intervisiegroep als een supervisiegroep. Daarnaast zijn de codes van de beroepsverenigingen ook een waarborg voor kwaliteit. Vanuit de beroepsverenigingen worden eisen gesteld en ook toezicht gehouden op de kwaliteit van de dienstverlening.
 

Per 1 januari 2017 vallen alle zorgverleners onder de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (WKKGZ). Dat houdt o.a. in dat HMCare als zorgverlener aangesloten moet zijn bij een erkende Geschillencommissie. HMCare is hiervoor aangesloten bij stichting zorggeschil.

Ben je niet tevreden over de hulpverlening dan gaan wij daar graag met jou over in gesprek. Je kunt je klacht kenbaar maken via ons contactformulier. (Voor meer informatie zie algemene voorwaarden voor de procedure.) 

 

Wanneer je feedback op onze hulpverlening wilt geven is dat een dienst aan de kwaliteit.

 

Voor het geval we er samen niet uitkomen kun je gebruik maken van de procedure die stichting zorggeschil opgesteld heeft.


Zie hiervoor www.zorggeschil.nl

HMCare

HMCare_Logo_Fullcolor_V01.png